Wednesday 21 December 2011

Esok Keputusan PMR

Esok dah kena ambil keputusan PMR. Teringat masa darjah enam dulu. Tapi situasi sekarang lain. PMR ada lapan subjek, UPSR cuma lima. Ok, ada yang tertanya-tanya kenapa saya lama tidak update blog. Minta maaf ya. Mungkin disebabkan bahang result PMR? 


Kepada semua pelajar tingkatan tiga di seluruh Malaysia, di Kedah, terutamanya warga sekolah kluster SMK Sultan Badlishah, Nurina doakan yang terbaik untuk kita semua. Saya insyaAllah boleh terima semua keputusan yang akan diberikan esok. Tidak kiralah cemerlang atau tidak. HARAP-HARAP CEMERLANG. Tapi rasa kesal tu mestilah ada jika tidak dapat keputusan yang diidam-idamkan. Tambahan lagi, ibu bapa sangat mengharapkan yang terbaik untuk result ni.

Saya harap mereka pun terima keputusan saya seadanya. Saya dah berusaha, berserah, dan kini, takdir cuma di tangan Allah. Allah, give me the strength for everything~

2 comments: