Saturday 19 February 2011

Diari#12: Ada Orang Dengki dengan Saya?


Wahai pembaca blog sekalian, ingin saya coretkan kesedihan hati di sini, tidak mengapa kan? Huhu. Ceritanya begini, macam biasalah kan, kalau saya update sebarang artikel terbaru di blog secara automatik akan keluar di Facebook melalui widget NetworkedBloggers. Tetapi, akhir-akhir ini saya perasan artikel-artikel terbaru saya tak keluar di Facebook pun. Jadi, saya mengambil insiatif seterusnya untuk langsung letakkan link blog saya sebagai status di Facebook. Alih-alih, mesej ini yang saya dapat.

"This message contains blocked content that has previously been flagged as abusive or spammy. Let us know if you think this is an error."

Ah! Terkejutlah juga bila baca mesej tersebut. Siapalah yang begitu kejam men-flag kan blog saya. Akibatnya, sebarang kaitan tentang blog saya langsung diHARAMKAN di Facebook. Ah, dahsyat! Siapa yang dengki ni?? Huhu.

Hrm. Bersabar sahajalah Nurina Izzati. Inilah ujian. Allah sentiasa berada bersama orang-orang yang bersabar, insyaAllah.




3 comments:

  1. assalamu alaikum,
    bersabar karena ALLAH akan selalu mendatangkan kemengan pada akhirnya, yakinlah.

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam warahmatullah,
    insyaAllah. Allah telah menjanjikan balasan yang setimpal untuk hambaNya yang percaya.
    =)

    ReplyDelete
  3. Hurmmm , sabar yee . Kadang-2 memang ada orang macam tu . Kita sebagai hamba kena sabar ajee . ~

    ReplyDelete