Saturday 23 April 2011

Informasi: Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011


Tiba-tiba terasa hendak membersihkan blog ini daripada sawang. Hihi. Ok, kerana semua sedang sibuk membicarakan tentang KLIBF 2011 yang sedang berlangsung dengan meriah di PWTC sepanjang 22 April sehingga 1 Mei ini, maka saya juga turut mengambil kesempatan untuk mengumumkan tarikh saya akan berada di sana. Cewah.

Tarikh : 30 April 2011 (Sabtu)
Masa : 3.45 - 4.45 ptg
Tempat : Gerai Galeri Ilmu Sdn Bhd
A 14 - A 19 Ruang Legar PWTC


Untuk pengetahuan semua, ini merupakan kali pertama saya akan ke sana. Macam-macam perasaan ada. Teruja, nervous, semualah... Kalau ikutkan, saya juga diundang pada 24 April kerana pada tarikh tersebut ada pelancaran novel Single Unavailable di pentas utama PWTC. Ehem, 24 April? Haha. Tapi saya tidak boleh pergi kerana hari persekolahan. Walaupun satu hari ponteng tetap rasa rugi. Kerana itulah saya mengambil keputusan pergi hari Sabtu.

Jadual minggu ini agak padat juga. Banyak aktiviti. Ada pertandingan akhir bahas kelas, doakan saya ya... Kemudian pada hari Jumaat nanti ada kursus sistem automasi baru di perpustakaan, tetapi pada hari yang sama juga saya akan bertolak dari Kulim ke Kuala Lumpur. Hari Sabtu terus ke PWTC dan insyaAllah hari Ahad pulang semula ke Kulim.

Jadi kepada sesiapa yang teringin berjumpa saya secara langsung (err.. ada ke?) atau mendapatkan tanda tangan dan sebagainya bolehlah datang pada tarikh yang telah dimaklumkan. Sebenarnya saya juga tidak sabar-sabar mendengarkan komentar daripada kalian semua tentang novel saya. Rancangan saya, selepas sesi beramah mesra selesai mahu menjenguk-jenguk satu PWTC tu! Haha. Saya nak jumpa rakan-rakan penulis UTW dan para penulis terkenal tanah air yang lain. Oh ya, dan buat pengetahuan kalian ya, saya ini pendiam sikit orangnya. (ye la tu) Cuma dengan orang yang kenal saya banyak la cakap. Jadi jangan pelik kalau saya tak banyak cakap. Dan jangan kata saya sombong pula ya...

Apa-apa pun, kita jumpa di sana!

4 comments: