Tuesday 4 February 2014

Dan Pemenangnya...



Alhamdulillah, setelah selesai meninjau kesemua penyertaan daripada para peserta Giveaway World Hijab Day, akhirnya keputusan telah pun dibuat. Insha Allah, keputusan adalah muktamad dan diharapkan kesemua peserta berpuas hati. Oleh itu, kini tibalah masa yang dinanti-nantikan oleh peserta giveaway kita, iaitu pengumuman pemenang. Sebelum itu, saya mengucapkan terima kasih kepada para peserta dan syabas kepada para pemenang. 

Bagi kategori entry menarik, tiga blogger bertuah ini telah dipilih kerana kriteria entry yang menepati cita rasa penganjur. Penerangan mereka menarik dan disampaikan dengan hikmah. Pemenang akan menerima hadiah barangan bernilai RM 50 setiap seorang tajaan N’s Asia Enterprise. Drum roll please. Eheh. Pemenangnya ialah: 

1) 55 - Yumida Huda
2) 57 - Diya Ariana

Tahniah diucapkan kepada mereka. Seterusnya, untuk hadiah sampingan, pemenang dipilih secara random. Siapa tahu andalah yang bertuah? Sila periksa nombor anda di bawah.

1. Novel Single Unavailable berserta autograf penulis : Nombor 7, 12, 25, 38, 49
2. Shawl x 3 oleh Maznizam Adha : Nombor 8, 21, 34
3. Tudung bawal x 2 oleh Syaz: Nombor 10, 53
4. Sepit rambut, kerongsang, mini lipstick x 3 oleh Cik Na: Nombor 13, 15, 48
5. Keychain nama bantal x 3 oleh Athirah: Nombor 4, 9, 17
6. Naturgo mask x 3 oleh Diari Hati: Nombor 22, 43, 45
7. DIY Fabric Sticker x 3 oleh Farahdeena Fisal: Nombor 27, 33, 44
8. Bloglist 2 bulan x 10 oleh Hana Jalil: Nombor 6, 18, 19, 23, 24, 30, 35, 39, 46, 50
9. Review blog x 5 oleh Hana Jalil: Nombor 26, 16, 31, 41, 54
10. Edit blog x 1 oleh Hana Jalil: Nombor 37
11. Topup
* RM 10 x 3 oleh Princess Ayuni: Nombor 20, 47, 58
* RM 10 x 1 oleh KJZ: Nombor 56
* RM 5 x 2 oleh Maznizam Adha: Nombor 3, 11
* RM 5 x 2 oleh Ian Faizal: Nombor 14, 29
* RM 5 x 2 oleh Nur Marini: Nombor 32, 36
* RM 5 x 2 oleh Eyqa Yushaiza: Nombor 40, 42
* RM 5 x 2 oleh Clara: Nombor 51, 52

* Boleh rujuk blog sponsor di bahagian kanan sidebar.

Bagaimana? Sudah bertuah? Sebenarnya, hadiah bukan terhad di atas sahaja. Saya telah menambahkan lagi 2 kategori untuk pemenang iaitu kategori Top Referral dan Penyertaan Terawal. Tadaa. Sengaja saya menambah hadiah baru untuk anda. Buat pemenang Top Referral, anda akan menerima hadiah bonus daripada saya manakala dua Penyertaan Terawal akan menerima kerongsang. Berikut adalah pemenangnya:

Top Referral : 5 - Syira Lokman
Penyertaan Terawal : 1Miss Wawa dan 2Mawar Berduri

Berakhirlah sudah pengumuman pemenangnya. Seperti yang saya pernah janjikan pada entry giveaway sebelum ini, saya akan usahakan untuk mencari pemenang sebanyak mungkin. Dan alhamdulillah, rezeki Allah menghantar bantuan daripada sponsor untuk melengkapkan pemberian hadiah kepada SEMUA PESERTA sebenarnya. Saya sudah memastikan bahawa semua nombor peserta giveaway ada tertera di atas. Meskipun hadiahnya tidak seberapa, itulah yang mampu kami berikan sebagai balasan kepada mereka yang berminat menyokong World Hijab Day baru-baru ini. Alhamdulillah. Ada nombor yang tertinggal? Maklumkan pada saya ya, sekiranya terlepas. Hehe.


CARA MENUNTUT HADIAH


Kepada pemenang yang menerima hadiah barangan pos, terdapat beberapa pemenang yang telah pun menghantar alamat rumah mereka kepada e-mel saya nurina24@ymail.com sebelum ini untuk penerimaan bookmark percuma. Data mereka masih saya simpan dan akan saya berikan kepada pihak sponsor untuk urusan penghantaran. Kepada mereka yang masih belum submit nama dan alamat rumah, silalah submit kepada nurina24@ymail.com  dengan kadar yang segera untuk menuntut hadiah supaya tidak membebankan pihak sponsor kelak. 

Kepada mereka yang menerima hadiah DIY Fabric Sticker daripada Farahdeena Fisal, pihak sponsor memohon supaya pemenang menghantar e-mel kepada farahdeenafisal@yahoo.com . Kepada pemenang yang menerima hadiah berbentuk barangan blog oleh Hana Jalil, saya akan submit alamat blog anda kepadanya. Anda boleh juga berurusan secara langsung dengan Hana Jalil melalui Facebook.  Dan kepada mereka yang menerima hadiah berupa topup, sila submit nombor bertuah anda berserta nombor telefon ke Facebook saya atau e-mel nurina24@ymail.com supaya boleh saya terus berikan kepada pihak sponsor, kalau boleh juga dalam kadar yang segera.

Kerjasama anda amatlah saya dan pihak penaja hargai. Kalau hadiah sudah ataupun lambat diterima, bolehlah maklumkan kepada saya. 

Sekali lagi, terima kasih dan syabas saya ucapkan kepada para pemenang yang berjaya. Dan jutaan terima kasih kepada pihak sponsor kerana menjayakan Giveaway World Hijab Day by Cahaya Kekuatanku. Harapnya, boleh lagi saya adakan giveaway selepas ini mungkin. :)

42 comments:

  1. Alhamdulillah , ada rezeki kat sini ;)

    ReplyDelete
  2. thanks inform dekat cbox :)
    no 15 dapat hadiah!thanks again :)

    ReplyDelete
  3. tahniah pada y'all ikhlas dari Am

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    thanks ye...
    alhamdulillah ada rezeki kat cini...
    thanks again... :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah .thanks a lot :)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah , topup RM5 :) Jazakumullahu khayr kathir semuaaa :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. no 20. terima kasih saya sudah email ye :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Thank you Nurina :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah menang topup . saya dah send detail dekat fb akak ye

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah 2bulan bloglist...time kasih kengkawan

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah . walaupun hadiah idaman novel xdpt . syukurlah . ada topup RM10 . hihi .

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...rezeki ad di sini..thnks kak nurina n pihak yg sponsor

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah. First time dapat. Hehe. Tenkiu Cik Blogger. Kita dah email nama penuh and alamat penuh. Nombor 48 :)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah... syukran jazilan kathiran! :)

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah...tengs Nurina & para sponsor yg sdi menaja hdiah...akk da add nurina dlm fb.hrp dpt sahkn scpt mgkn.nk htr almt akk 2 sbb htr kai ymail 2 akk xreti la...nma fb Eyzah Leyzah :)

    ReplyDelete
  16. Yaaaaaay, xD dapat novel. Hihi ^^ tahniah semua :)

    ReplyDelete
  17. thanks sudi menganjurkn ga ni..alhamdulillah rezeki kt cni

    ReplyDelete
  18. Alhamdulillah. Rezeki saya. Tenkiu inform. Nombor 48, Lucky:) Kita dah email detail.

    ReplyDelete
  19. tahniah pada pemenang dan terima kasih kepada pihak yang menganjurkan GA ni :)

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah.Semoga Allah membalas segala jasa baik sponsor dan penganjur =)
    terima kasih sgt2

    ReplyDelete
  21. eh kita pun dapat ke -,- no 13 hmm

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah...ada rezeki disini... thanks nurina n pihak sponsor :D

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah...terima kasih ye...nana da email:)

    ReplyDelete
  24. Assalammualaikum. Alhamdulillah. Jazakallahukhairankathiran kak nurina and sponsors =D So, kalau dah submit alamat, tinggal tunggu hadiah je lah ye? :)

    ReplyDelete
  25. Alhamdulillah , Dapat Mask :3

    ReplyDelete
  26. alhamdulillah terima kasih =) no 11

    ReplyDelete
  27. Alhamdulillah. Terima kasih kak. ^^

    ReplyDelete
  28. Alahai... Tak sempat nak join... Tahniah buat para pemenang.. :)

    ReplyDelete
  29. yeayyy..dapat keychain bantal. !!!

    ReplyDelete
  30. thanks ye inform...
    alhamdulillah mnang...
    dh send details kat email ye.. ^_^

    ReplyDelete
  31. Alhamdulillah wak!!
    Novel dah sampai niiii hihihi nnt qila buat post special untuk awk yaa <333333 hihi

    ReplyDelete
  32. Salam, saya nak tanya. Sya ada menang shawl, contestants nombor 34. Tapi sampai skrg xsampai lgi. Kenapa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf atas kesulitan, ada problem sikit. In sha Allah, dalam minggu ni dapat. Hehe

      Delete
  33. Salam, nak tanya. Saya contestant no.34, dpt hadiah shawl, saya dh email detail saya tapi smpai skrg saya xdpt lgi hadiah. Hadiah dah pos ke belum? Sbb takut jgk, kang hadiah dh pos tapi tak sampai rumah melencong tempat lain. menangis xberlagu sya nnti. Anyway, tadi sya terkomen guna akaun blog sya yg lama punya.

    ReplyDelete
  34. Yeay. Dah sampai :) http://thesupersomething.blogspot.com/2014/02/first-gas-present.html

    ReplyDelete
  35. Salam Nurina....

    Sy nk tnye psl hadiah topup tue...
    Dh inform kat sponsor ke ye?
    sbb sy xdpt lg...

    ReplyDelete