Sunday 23 January 2011

Diari#8: Masuk Majalah Anis

Tatkala saya membeli Majalah Anis terbitan Galeri Ilmu Sdn Bhd terbitan Februari 2011 tempoh hari, pandangan mata saya akhirnya tertancap pada sebuah artikel di halaman 66. Eh? Artikel tentang saya? Memang tempoh hari Encik Zakaria dan tim Anis ada menemu ramah, tetapi tidak percaya keluar secepat ini. Artikelnya cuma satu halaman sahaja, menceritakan bagaimana inspirasi saya dalam menghasilkan novel sulung saya. Majalah Anis juga ada memaparkan pelbagai panduan motivasi dan inspirasi yang insyaAllah mampu membantu kehidupan kita seharian. Para kolumnisnya juga bukan sebarangan orang, kebanyakannya terdiri daripada ustaz, ustazah, haji, hajah ataupun penulis. Bilalah saya pula bakal menjadi kolumnis ya? ^.^

6 comments:

  1. tahniah, i do hope wateva u r working at will benefit byk org. may ALLAH bless u.

    ReplyDelete
  2. kawan ana baru cakap t/hari tadi, dia nampak artikel ttg anti ke buku anti ntah kat majalah anis.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum....

    tahniah nurina izzati.. akak panggil izzati boleh??? akak pun beli majalah anis feb. selak2 nampak muka pengetua badlishah, baca artikel tu, mengisahkan seorang anak muda yang betah menulis walaupun usia masih muda.. tahniah sekali lagi.. kagum akak dengan adik, akak pun masih belum berjaya menghasilkan sebuah novel, hanya cerpen saja... insyaAllah doakan akak berjaya menyiapkan novel sulung dalam masa terdekat..

    nak jadi kolumnis ya?? insyaAllah, akak pun tengah mencari peluang nak membuahkan fikiran dalam majalah, setakat ni cuma hantar artikel di ILuvIslam saja...

    insyaAllah kalau berkesempatan ingin juga akak berkenalan dengan penulis muda ni...my super junior..heheh..nak jugak mintak sign penulis kan...
    jemput melawat Laman Muslimah Optimis...

    ReplyDelete
  4. @Muslimah Optimis
    waalaikumussalam warahmatullah,
    syukran jiddan ya ukhti. boleh2. terserah. bukannya apa2 pun, baru first try. thanks for the support.
    insyaAllah saya doakan akak brjya mghslkn novel prtma akak!
    hntr kat iLuvIslam? wow... insyaAllah jika diizinkanNya.
    allahumma ameen.
    =)

    ReplyDelete