Friday 7 January 2011

Jelajah#1: Promosi Novel di Sekolah

Pada 31 Disember 2010 pula majlis pelancaran kecil-kecilan Single Unavailable telah diadakan di SMK Sultan Badlishah, Kulim bersamaan dengan pendaftaran pelajar baru tingkatan satu. Alhamdulillah, sambutan yang diterima amat memuaskan.


* Bersama pengetua cemerlang SMK Sultan Badlishah, Puan Hajjah Azizah binti Rasol. Terima kasih cikgu!

* Seorang bapa pelajar sabar menanti saya menurunkan tanda tangan. Terima kasih!
* Terima kasih juga kepada Puan. Katanya, ingin membeli novel saya untuk anak remajanya.

* Pengurus besar AMREC, Dr. Azmi bin Idris juga sempat meluangkan masa membeli buku saya. Terima kasih Dr. !

* Single Unavailable mendapat sambutan yang memberansangkan, alhamdulillah. Terima kasih semua.


* Sempat bergambar bersama 'peminat' sebelum pulang.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih dan sekalung penghargaan kepada anda yang mendukung saya. Sesungguhnya, jasa anda hanya Allah yang selayaknya membalas.

* Pembaca novel Single Unavailable

6 comments:

  1. Berjaya itu ujian... Xberjaya itu dugaan... Semoga semuanya lancar dan dakwah anda berjaya... =)

    ReplyDelete
  2. @En.Perghh
    insyaAllah..
    akan saya sematkan dalam diri..
    terima kasih.
    =)

    ReplyDelete
  3. tahniah adik Nurina,
    usia semuda ini adik dah mampu menjadi daei melalui tulisan.
    don't give up.
    teruskan usaha,
    Islam perlukan syabab seperti adik.
    salam taaruf ^__________^

    ReplyDelete
  4. @Saidah Manan
    terima kasih.
    insya-Allah
    doakan saya terus istiqamah
    salam ukhuwah fillah.
    =)

    ReplyDelete
  5. perghh rasa sgt bertuah dpt mengenali nurina kat sini....gud luck k..jgn berputus asa n berhenti berkarya...

    ReplyDelete