Friday 25 March 2011

Informasi: PBAKL 2011

Pagi tadi saya baru periksa e-mel. Maklumlah, sudah lama e-mel saya itu dibiarkan bersawang. Ada satu kiriman daripada Puan Suriati menjemput ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2011 yang akan berlangsung pada 22 April - 1 Mei 2011 di PWTC, Kuala Lumpur. Saya akan berada di sana sekitar jam 3.45 sehingga 4.45 petang pada 30 April, insyaAllah. Rancang nak pergi 24 April sebenarnya... (ehem!)

Katanya lagi, "Semoga dengan kehadiran cik untuk mempromosikan buku ini dapat memberi peluang kepada pembaca untuk mengenali penulis novel dengan lebih dekat serta dapat meningkatkan penjualan novel cik."

Hurm. Ini merupakan kali pertama saya akan pergi ke sebuah pesta buku bertaraf antarabangsa, jadi, apa persediaan yang perlu saya buat? Mestilah mempromosikan novel saya yang baru satu itu.. Hurm. Akhi Hilal Asyraf sudah memulakan langkahnya. Jadi, saya juga ingin memohon jasa baik kalian untuk membantu saya dalam mempromosikan novel Single Unavailable saya.

* Mahu membaca sinopsis Single Unavailable? Boleh baca di SINI.
* Mahu menonton video bicara buku saya? Boleh lihat di SINI.
* Mahu mengetahui tentang pelancaran novel ini? Boleh baca di SINI.
* Mengapa harus membeli buku ini? Boleh ketahui di SINI.
* Apa kata mereka? Boleh baca di SINI.

Saya sebenarnya ingin memohon jasa baik anda semua untuk membantu usaha saya ini. Mungkin anda boleh buat ulasan tentang novel Single Unavailable seperti yang telah dilakukan oleh saudari Elliya di laman blognya. (ULASAN) Atau mungkin anda boleh komentar langsung di Facebook saya di SINI. Anda juga boleh menyebarkan mana-mana link di atas. Jasa baik kalian, sesungguhnya hanya Allah yang selayaknya membalas. Mohon disebarkan.

~Allah is always the best~

No comments:

Post a Comment