Thursday 10 June 2010

Award: Creative Blogger Award



Alhamdulillah, anugerah ini daripada XPERT XCELENT. Terima kasih! Kreatifkah saya? Haha. Mungkin. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang award ini, anda bolehlah mengunjungi blog XPERT XCELENT

Sebenarnya award ini mempunyai maksudnya yang tersendiri. Makna yang begitu mendalam. Ha, pensil kuning yang besar itu bermaksud penulis blog menunjukkan kesenian yang begitu peka terhadap blog masing-masing dan mencerminkan sesuatu nilai penghasilan. Ya, saya memang mengambil berat tentang blog ni sebab terlalu menyayanginya. Gambar yang bergerak tidak berhenti dari tadi menunjukkan bahawa award ni hanya diforwardkan kepada blogger yang betul-betul layak menerimanya. 

Logo bulat yang berkelip-kelip sebenarnya manusia yang berkepalakan monitor komputer. Kreatif kan pencipta award ini? Maknanya blogger tersebut berjaya membawa dunia maya ke alam globalisasi. Wah, besar maksudnya.

Jadi, award ini akan saya forwardkan kepada blogger yang betul-betul layak menerimanya sahaja. Tahniah untuk bakal penerima award yang saya senaraikan di bawah ini: 

1.http://rizlavender.blogspot.com/
2.http://justkina14.blogspot.com/
3.http://xsphire.blogspot.com/
4.http://alialailaextrovertperson.blogspot.com/
5.http://akucontengkaubaca.blogspot.com/

Harap-harap boleh tinggalkan komentar atau cadangan supaya saya menjadi lebih kreatif.

5 comments:

  1. huh..thanks..first time dapat awards~..i am so happy..

    ReplyDelete
  2. writer nims, thanks a lot! teruje + terharu dapat award ni...ngee~ ^-^*

    ReplyDelete
  3. jutaan TAHNIAH kepada INA-ZETTY kerana menerima ANUGERAH yang sangat berprestij ini ^^, sememangnye anda layak menerima AWARD CREATIVE BLOGGER ini ~ tingkatkan lagi prestasi dan mutu blog anda.... keep it up and keep in touch ok

    ReplyDelete