Friday 19 May 2017

Pemenang Bandung Souvenirs Giveaway by Nafas Baru


Assalamualaikum.

Alhamdulillah, akhirnya giveaway Bandung Souvenirs by Nafas Baru telah pun tamat malam tadi. Pertamanya saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua bloggers yang sudi untuk sertai giveaway ini. Ingatkan tak ada sambutan dah sebab saya tak sempat pun berblogwalking untuk promosikan giveaway ni. Terima kasih pada yang sudi join.

Baiklah. Setelah selesai meninjau kesemua penyertaan daripada para peserta Bandung Souvenirs Giveaway, akhirnya keputusan telah pun dibuat. Keputusan dibuat sepenuhnya oleh Random.org tanpa ada sebarang unsur berat sebelah dan sebagainya. Rezekilah pada siapa yang kena, ya.


Oleh itu, kini tibalah masa yang dinanti-nantikan oleh peserta giveaway kita, iaitu pengumuman pemenang. Sebelum itu, saya mengucapkan syabas ya kepada para pemenang!


Jika ada yang masih belum merujuk nombor penyertaan masing-masing, boleh rujuk di SINI.

Bismillahirrahmanirrahim.

Beg + Key Chain x 10











Fridge Magnet x 10

Peserta nombor 39, 45, 13, 21, 23, 30, 11, 24, 25 dan 19

dan

Key Chain x 10

Peserta nombor 43, 36, 38, 6, 16, 32, 34, 27, 9 dan 26


Alhamdulillah, terima kasih sekali lagi dan tahniah saya ucapkan kepada mereka yang bertuah! Kepada yang tidak berjaya, mungkin rezeki anda di masa yang lain. Lambat atau cepat, insya Allah rezeki tu mesti ada. 


CARA MENUNTUT HADIAH

Kepada pemenang, mohon anda menghantar butiran seperti di bawah ke alamat emel nurina24@ymail.com sejurus sahaja selesai membaca entry ini. Kelewatan submit butiran mungkin akan menyebabkan hadiah lewat sedikit sampai. Huhu.

Nama
Alamat
Nombor telefon
URL / Nombor penyertaan

Insya Allah, setelah pemenang selesai menghantar butiran masing-masing, saya akan mengepos hadiah tersebut. Kalau tak sempat minggu ini, mungkin minggu hadapan.

Apa pun sekali lagi saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua blogger sporting yang menyertai GA ini. Saya juga ingin mengambil kesempatan ini memohon tembakan doa anda agar saya berjaya mendapat keputusan yang cemerlang untuk peperiksaan akhir semester saya. Saya percaya, doa setiap satu daripada anda yang membaca adalah penting. Dan semoga Ramadan kali ini membawa keberkatan kepada kita semua, insya Allah. Selamat berpuasa semua.


19 comments:

  1. alhamdulilah. sy dah email. ada dapat tak?:)
    terimakasih ^^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, rezekiiii!!! Dapat keychain! Alhamdulillah, thank youuuuuu... Nanti saya emailkan details.

    Tahniah kepada semua pemenang dan peserta lain juga! ❤

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah terima kasih. no 38 melapor diri :)

    ReplyDelete
  4. tak de rezeki lagi utk menang.. hehe. tahniah pd semua yg menang.. :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.Tahniah kpd pemenang😊

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. no 4 hehe. sy dh email details

    ReplyDelete
  7. terima kasih :) alhamdulillah

    ReplyDelete
  8. Tahniah kpd semua pemenang.. :)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah 17 email da sent

    ReplyDelete
  10. saya dh email detail . ihihihi :) alhamdulillah

    ReplyDelete
  11. tersenarai heheh terimakasih!! dah email :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. Saya no 27 ^^ Terima kasih. Done email.

    ReplyDelete