Monday 7 February 2011

Informasi: My Facebook Has Been Deactivated

Sekadar coretan sepintas lalu untuk memberitahu anda bahawa saya, Nurina Izzati, dengan ini, telah menutup akaun Facebook buat sementara waktu atas alasan ingin fokus pada pembelajaran. InsyaAllah saya akan mengaktifkannya semula apabila benar-benar kelapangan atau perlu sahaja. Anda masih boleh menghubungi saya melalui YM atau e-mel, nurina24@ymail.com serta blog ini. InsyaAllah saya akan mencari masa untuk curi-curi online jika mampu. Apa yang saya pinta, doakanlah saya agar mampu belajar bersungguh-sungguh demi PMR. Gambatte kudasai!

Kepada rakan-rakan di luar sana, maafkanlah saya sebab tidak top-up telefon bimbit, i'm so sorry. Jika ada kelapangan tidak usah khuatir, saya sendiri yang akan hubungi anda. Kepada followers yang sangat baik hati mengikuti blog saya ini, jutaan terima kasih saya ucapkan. Sangat terharu. Maafkan saya kerana tidak meng-update blog dengan kerap selepas ini.

Kepada rakan-rakan maya yang telah lama saya kenali atau baru saya kenali, maafkan saya andai ada tersalah bicara atau perilaku. Saya tahu kadang-kadang saya suka merapu di Facebook, maafkan saya. Setiap mesej perkenalan, ingin merapatkan ukhuwwah dan sebagainya sebenarnya mengharukan saya. Saya sangat menghargainya, terutama anda yang menghargai usaha penulisan saya.

Kepada rakan-rakan, anda masih boleh cari saya di SMK Sultan Badlishah, jadi jangan khuatir. Saya akan selalu berada di kelas 3A8, insyaAllah. Siapa tahu, mungkin hujung minggu saya akan online Facebook semula? Hehehe.

10 comments: