Monday 23 August 2010

Diari#2: Pohon Doa Kalian

Assalamualaikum.. Wah, pantas sekali masa berlalu. Pejam celik pejam celik sudah bulan Ogos. Alhamdulillah. Kebetulan dalam dua minggu ini saya akan menghadapi peperiksaan. Ah, satu perkara yang agak sukar tetapi bakal dihadapi. Insya Allah semuanya akan berjalan lancar. Entry saya kali ini tidaklah panjang mana cuma saya pohon doa daripada kalian! Mudah-mudahan saya mampu menghadapi ujian ini dengan berjaya dan keputusannya juga terbaik. Hehe. Insya Allah nanti lepas exam saya akan aktif menulis kembali! Oh ya, sekadar pemberitahuan, emel baru saya nurina24@ymail.com.

4 comments:

  1. insyaallah dipermudahkan semuanya buat kamu ya dik.

    ReplyDelete
  2. Salam ziarah..
    Moga semuanya d permudahkan oleh-NYA.Ameen

    ReplyDelete
  3. Salam Dakwah..Salam Ukhwah dik..

    Semoga berjaya dlm apa jua...dan semoga ALLAH permudahkan segalanya..InsyaALLAH akak doakan

    Jaga diri, hiasi peribadi...(^_^)

    ReplyDelete